yar har

there be gays here

How to color eggs with onion shells.

wewantwow:

image
image
image
image
image
image
image
image

This must be the most beautiful DIY tutorial I have ever seen. And it so happens to be in style of this weekend. Found on Ulicam, a very nice blog by Ulrika Kestere, photographer and illustrator. For the whole tutorial and lot’s of inspiration, click here.



kitten-burrito:

<3333 belated Birthday gift for my boyfriend Zack <3333

…Err Jake you got a nosebleed.  Better see nurse Roxy about that.  ;3


furrycops:

beharap - by mewvia

furrycops:

beharap - by mewvia


turkey-imported-from-maine:

firelorcl:

meladoodle:

i wanna be a reverse tooth fairy where i rob people and then scatter human teeth on their bed

a dentist

i dont know what your dentist is doing to you but i think you need to go to the police


laserbabe:

it’s weird how yogurt is almost exclusively advertised to women


peachynikitchi:

My Friends Art

image

My Art

image


odins-one-eyed-fuck:

in-love-with-my-bed:

capsicleandmetalman:

finnyisintheimpala:

cocoparadis:

circusbones:

gregore:

The Avengers give Peter Parker a ‘hair cut’.

“HOW.”

my little american

THOR OMG

This isn’t science 

thank.

There isnt a single part of this that isnt gold


Title: HOLY SHIT

mikustache:

AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiIIIIIIIIIIIIIIII

HOLY SHIT

wILL AAAAALWAYS LOVE YOu—-

I-CAN’T-bELIEVE-YOU-DID-THIS-TO-ME……..!

GOD DAMN IT!

HOW COULD yoU do THIS TO ME??!!



wonderous-world:

Wait Quietly by martYmage

caskett-copop83:

This is like the cutest thing ever. It’s from the gif-set I reblogged.

Taking its first steps, and after successfully doing so, the chick goes “Yay!”

image

It’s so freaking cute.


yummytomatoes:

today has been exhausting

yummytomatoes:

today has been exhausting


kushdrinker:

kushdrinker:

*trips and falls into ur huge gaping vagina*

image


breakingmystie:

blasianxbri:

megustamemes:

And yet the guy in blue stripes is ready to fight with no fear in his eyes

this is great.

The last guys just like “shit not again.”


Theme